Idag är jag en trött lady


Trött-katt

Struligt med sömn i natt. Somnade för tidigt, som vanligt, en timmes sömn från strax före nio. vaken en timme, sov en timme … Och så fortsatte det hela natten. Okul!

Ljuspunkter i veckan som ligger framför mig är en uppspelning av den improkurs min bff går på på onsdag. På torsdag har Stockholms Filmfestival premiär på She’s Wild Again Tonight. Den kommer jag inte att missa. Dels för att det är en spännande film. Dels för att jag själv är med i den. 🙂

Kommentera

