Löftesbrott


Titeln på den här bloggen antyder ju att jag skall blogga något svammel varje dag. Så har det tyvärr inte blivit. Men jag skall försöka bättra mig. Jo, jag lovar!

Idag tänker jag vara gnällig.

Jag har rejält ont i magen. Nästan som på den tiden jag led av magkatarr. Det är verkligen okul. Och gör att jag blir på dåligt humör.

Mage

(Nej, det är inte min mage)

En annan sak som gör mig på mindre bra humör är min monetära situation som just nu är ytterst prekär. Visserligen är det helt och hållet mitt eget fel. Och snart är det värsta över. Men det gör det inte roligare i dagsläget.

Jag lovar att vara mer positiv nästa gång jag bloggar här.

 

Kommentera

