Till imbecilla MYGGHJÄRNOR!


THE LESBIAN TIGER



Jag har sagt det tidigare – MEN DIN JÄVLA HETERO!


Den 17 maj var det internationella dagen mot Homo, bi- och transfobi. Jag har läst många vidriga och elaka kommentarer på nätet. Det gör mig otroligt ledsen, arg och uppgiven.

Raderna nedan är till erMYGGHJÄRNOR som önskar död åt HBTQ-personer, till er som anser att Pride är hets mot folkgrupp. Ni kommer inte orka läsa hälften, och majoriteten brukar tacka för uppsatsen, men då ha jag iaf nått dig på någon punkt.

– MEN DIN JÄVLA HETERO!

Har du hört det skrikandes efter dig? Eller har du hört/sagt det här någon gång?:

– Varför ska ni homosexuella alltid skylta med er sexuella läggning?

– Ingen ska väl behöva bry sig om vad du gör i sängen?

– Jag säger väl aldrig ‘hej, jag är hetero!

Jag har en fråga till dig – kära heteromänniska som ifrågasätter Pride och önskar…

View original post 1 088 fler ord

Kommentera

