Vräkning


Sååå skönt att det gick bra. Halva FB höll tummar, tår och annat för er. GRATTIS!

Mela

Eftersom nu min kropp inte alls gillar detta med att vara gravid så va det dags för vräkning av Lillefot ..
Kan låta väldigt enkelt men tji fick ni !

Tappade räkningen på hur många gånger jag fick den där gelén som ska sätta igång …
Jag fick värkar , ruskiga sånna , men sen inget mer !
Sen som grädde på moset fick jag uvi och feber …

Till sist fick dom igång oss !
Och då gick det snabbt .

Lite panikartad avslutning då Lillefots hjärtljud gick ner och dom behövde få ut honom snabbt , så hela rummet va fullt med folk ett tag , och jag va totalt slut !

Men nu är han ute lille Vilde !
Otroligt vacker liten kille på 3090 gr och 50 stolta cm 🙂

Fan detta gjorde vi bra ❤️

IMG_1123

View original post

Kommentera

