Just idag är jag inte stark.


 

just idag är jag inte stark

Det känns som det är stört omöjligt att hitta någon att ha ett förhållande med, eller åtminstone dejta.

66 om en vecka, transsexuell och lesbisk. Chanserna är nog inte så stora tänker jag idag. Men samtidigt vet jag ju att det inte är så hopplöst. Ett första steg vore att reagera på tydliga signaler när de sänds och inte när jag sitter på bussen eller är hemma. 🙂 ”Fan! Varför gjorde jag inget?! Det var ju solklart att hon var intresserad!”

Så sent som i fredags var det ju en attraktiv kvinna, som påminde om Lotta Gröning, som flörtade med mig på Vasas.

Bara att gnälla av mig här gör att jag känner mig bättre. Just idag är jag nu stark.

Puss & pisk

Caisa

Kommentera

