I går var jag ”erotisk” modell


Jag och en annan kvinna var modeller på en fotografering för RFSU. Det gäller en kommande kampanj om sex för 55plussare. Och den gränsen passerar jag med tio år tillgodo.

Själva fotograferingen startade redan klockan tio på söndagsmorgonen. Litet väl tidigt för mig. Men syftet är ju gott och jag är en linslus. Jag hade inte träffat min moatjé innan och var litet orolig för hur det skulle funka.

Hade inte behövt vara orolig. Hon var både söt och trevlig och vi funkade bra ihop. Fotografen behövde inte ge oss särskilt mycket regi. Vi hittade på ställningar och uttryck själva eller bättrade på hans idéer. 🙂

Under själva sessionen, ca en och en halv timme, tog han över femhundra bilder. På de flesta hade vi båda BHn på oss, men i de sista ca hundrafemtio var vi  barbröstade. Jag såg en del av bilderna och tyckte de var jäkligt snygga och sensuella. Resultatet kommer att synas på RFSUs hemsida så småningom, kanske också i någon broschyr.

Fick ett mail idag att Malou efter tio hade kontaktat RFSU för att de ville ha någon/några femtiofemplussare att medverka. Som den linslus jag är tackade jag ja. Får se vad som blir av det. Fortsättning följer då jag vet mer.

Puss & pisk

Caisa

Kommentera

