Kallt och omysigt


är det idag. Vanligtvis brukar jag knalla omkring näck här hemma. Men just nu ligger jag under både täcke och lammullsfilt klädd i jeans, t-tröja och kofta. Okul!

På den mer positiva sidan kan jag meddela att jag fick vejpmail igår. Det kanske tarvar en förklaring för den oinvigde. Vejpmail kallar vi e-cigganvändare post med e-ciggprylar. De jag fick igår innehöll ett batteri, en laddare, två förångare, två flaskor e-jiuce och en förvaringsväska. Smakerna på juicerna var härliga, en har jag provat förut och gillar. Men fan vet om inte den andra är min nya favorit, Irish Coffee.

gullgorilla

Kommentera

