Ooops!


När jag startade den här bloggen var det i den fasta föresatsen att posta något mer eller mindre dagligen. Inga djupsinnigheter, mer som en dagbok. Men ack vad det sket sig! Det har gått över ett år sedan jag postade senast. FY PÅ MIG! 🙂

MHprofil

En hel del har hänt sedan dess. Det viktigaste, ur min synpunkt är att sent i våras fastställde Rättsliga rådet min könstillhörighet som kvinna! Efter det följde tilldelande av nytt personnummer, namnbyte och nytt ID-kort.

Jag skall se till att uppdatera den här bloggen betydligt oftare! Jo, jag lovar! 🙂

Puss & pisk

Caisa

Kommentera

