Svammla varje dag?


caisa

Pyttsan! Det har gått nästan tre och en halv vecka. Men till mitt, försvar anför jag att jag varit desto mer aktiv på andra forum på nätet. I förrgår satte jag till exempel upp en blogg vars enda syfte är att fungera som en kontaktannons för mig. 🙂 Besök gärna Dejta mig.

Om två timmar skall jag intervjuas om min medverkan i filmen Dyke Hard. Skall bli kul.

Hade för övrigt ett helvete i helgen med strulande uppkoppling och lika jobbigt med mina datorer. Löste sig inte tillfredsställande förrän söndag eftermiddag. 🙂

pms2

Lider också av PMS, Post Monetärt Syndrom, men det löser sig på torsdag då månadspengen kommer in på kontot. 🙂

Kommentera

