Underliga drömmar


Jag hade flera konstiga drömmar i natt.

trolls_courtesy_Project_Runeberg

I den första hade jag i uppdrag att föra en hoper troll i säkerhet. Från vad vet jag inte, men tror det var från fördomsfulla människor. Trollen var väldigt snälla och trevliga och sjöng hela tiden. Vilket gjorde det knepigt att röra oss utan att upptäckas. Men till slut var de i säkerhet.

Den andra drömmen har nu bleknat, jag kommer bara ihåg att det var något sciencefictionartat.

Den tredje drömmen hade jag strax innan jag vaknade i morse. En dröm där jag hade sex med en kvinna. Det var dock inte särskilt njutbart eftersom hon var en hubot och inte visade några som helst känslor.

Förunderligt hur drömmar kan bli. Och var kommer allt ifrån?

Kommentera

