Ännu en blogg


Och så har man startat ännu en blogg. Den här lär bli mer av en skvallerblogg om vad som händer, eller inte, i mitt liv.

Idag kan jag berätta att midsommarafton var utomförträffligt trevlig. Vi träffades ett gäng i Galärparken på Djurgården. Det hela ordnades vi ett event på Facebook. Som mest var vi runt ett dussin där på gräset. Jag hade bara träffat två av dem tidigare, och de bara en gång förra sommaren. Alltid roligt att lära känna nya människor och förnya kontakter med andra.

Som brukligt är inmundigade jag en hel del alkohol. 🙂 Runt tiotiden på kvällen fortsatte vi några stycken hem till mig för fortsatt festande.

Igår var jag alltså ganska utslagen. 🙂 Idag börjar jag dock känna mig någorlunda återställd.

Nu dags för frisk luft, en latte och en bok.

Puss & pisk till nästa gång.

Kommentera

